Conservas Rosselló millora la seva operativitat de la mà d’ib-red

L'empresa Conservas Rosselló S.L. tria ib-red per la seva efectiva atenció al client i pel seu servei de fibra òptica veloç i sense talls.
Conservas Rosselló S.L. és sinònim d'història. 60 anys a les illes Balears avalen la seva trajectòria. Conserves de fruites, peixos, vegetals, llegums i tota classe d'olives, olis i vinagres són només algunes de les exquisideses que caracteritzen a aquesta empresa.
Si passes per la finca de Son Mesquidassa (Felanitx), veuràs un escenari inigualable. Conservas Rosselló ha instal·lat la plantaciómés grossa d'oliveres de Balears; el que es tradueix en més de 160.000 oliveres en un terreny de 80 hectàrees.
Però no tot és senzill quan es tracta d'administrar una empresa. Desplegar les ales d'una compañía, però no comptar amb el suport tècnic i tecnològic pot ser un veritable caos. I així ho descriu Joan Cladera, cap d'Administració de Conservas Rosselló.
“Estam en una zona on abans no hi havia fibra òptica. La nostra connexió era exclusivament a través dels cables de coure i amb una baixa velocitat quan havies de navegar. Sempre hi havia talls tant d'internet com de les línies telefòniques. Era realment un caos.”
En aquesta empresa utilitzen la connexió a internet per a la recerca de nous clients, per a usar el correu electrònic com a eina principal de contacte diari i per a les comunicacions telefòniques.
Per aquest motiu, l'operativitat de Conservas Rosselló no podia continuar d'aquesta manera. Dos ADSL que tan sols arribaven a entre sis i vuit megues per cada línia van convertir en insostenible a aquesta situació. El mateix Cladera la defineix com a “inadmissible”..
Com van descobrir ib-red
La qüestió de com millorar els serveis d'internet va començar a rondar pel cap dels directius de Conservas Rosselló. I va ser just allà quan els nostres tècnics van començar a passar fibra òptica pel carrer on es localitza l'empresa.
“Jo vaig parlar amb ib-red. I encara que la seva fibra òptica no arribava fins a les nostres instal•lacions, ells van decidir fer-nos una estesa especial perquè pogués arribar fins a la nostra empresa”, afirma orgullós Cladera.
ib-red: l'única solució?
L'empresa va passar molts anys amb aquests problemes que afectaven el normal acompliment del seu treball. “Hem esbrinat sobre el que hi havia en el mercat, però no trobem res que es correspongués amb el que desitjàvem. No ens convencia cap companyia per la falta de velocitat que oferien i per la poca infraestructura que tenien muntada”, expressa Cladera amb una certa resignació.
Tan descontents estaven amb les altres ofertes del mercat que ni tan sols van decidir provar-les. En canvi, van començar contractant una xarxa WiMAX amb ib-red, és a dir, una tecnologia sense fil de transmissió de dades a través d'ones de ràdio. Així ho explicava Cladera:
“Aquesta idea per a connectar-nos a internet ens va solucionar part del problema, ja que, almenys, teníem una connexió estable. Per descomptat que després la millor alternativa va ser la fibra òptica perquè la velocitat d'antena era molt de menor.”
Com els ajudam des d’ib-red
Des de Conservas Rosselló asseguren que la instal·lació i la connexió van ser gairebé instantànies, ja que després del primer contacte només van passar tres dies fins que la fibra òptica va estar instal·lada.
“Ara tenim una velocitat fantàstica en la nostra intranet. A més de la fibra òptica, també contractam la telefonia a través d'IP (centraleta virtual), i això també va perfecte.”
La satisfacció dels nostres clients no és casualitat. Abans d’ib-red, aquests dos serveis els tenien amb dues empreses diferents. Amb nosaltres han pogut unificar-los en un mateix proveïdor.
D'aquesta manera, els oferim fibra òptica i el servei de centraleta virtual que presenta majors funcionalitats que els sistemes analògics tradicionals, a més de l'estalvi de costos, més quantitat d'extensions i actualització automàtica constant.
El seu testimoni és contundent: “Passam de tenir un o dos talls per mes que duraven aproximadament dos dies cadascun a no tenir cap tall amb ib-red.”
Per què Conservas Rosselló estan tan conformes amb ib-red?
En primer lloc, per la velocitat, el bon servei i la disponibilitat. Com assenyala Cladera: “Si hi ha algun problema, en tot moment he trobat a la persona que m'ho ha solucionat. En qüestió d'hores, tenim qualsevol problema resolt.”
Però, principalment, la felicitat és la conseqüència d'anys i anys de lluites diàries amb els serveis d'internet i de telefonia.
Des de Conservas Rosselló asseguren que l'efectivitat del servei la mesuren amb una simple idea: “Si hi ha un problema o si no n'hi ha. Si no tenim cap, estam contents.” I així és amb ib-red, ja que treballem junts des de fa més d'un any i mig.
Nosaltres també creiem que aquesta és la millor mètrica per a saber si els nostres clients estan conformes amb els serveis que oferim.
Si tú también deseas conocer más sobre nuestros planes y cómo contactarnos, no dejes de visitar nuestra web para consultar el precio de nuestros servicios de fibra òptica, y las tarifas móviles ib-red.