Cati Bennàssar i Rocaia confien en ib-red pel tracte de proximitat

IB-RED i la seva aposta per el que és senzill, pròxim, humà.
Xerrar de la família Bennàssar a Pollença és evocar una saga que uneix art, passió per Mallorca, amor al natural i tenacitat en el treball.
Una família amb orígens pagesos en la qual destaca Dionís Bennàssar, referent en la pintura balear de mitjan segle XX. Su casa natal acoge hoy el Museo y la Fundación que llevan su nombre, gestionados por sus nietas María y Cati Bennàssar. Cati, además, alterna dicha gestión con un negocio que conforman 4 tiendas de ropa y regalos. Todas situadas en el lugar que más le gusta: Pollença
I totes elles acaronades amb gust per ib-red. Compartim tantes coses…! Tots dos apostam per el que és local i hi dedicam passió, molta passió; ens agrada el que fem.
Per què molts negocis es passen a ib-red
Avui xerram del grup Rocaia, encara que en realitat cadascuna de les 4 botigues té un nom diferent i particularitats que les fan úniques.
Quan Cati Bennàssar ens va explicar les seves dificultats a l’hora de contactar amb el seu proveïdor d’internet per problemes tècnics, i sobretot la lentitud de les seves reparacions, li deixarem molt clar: no som com la resta de companyies.
La teva actual companyia triga massa a enviar-te al tècnic? És impossible xerrar amb una persona física quan crides al servei d’atenció al client? Estàs cansat de demanar explicacions sobre els detalls de cada factura? Totes aquestes qüestions tenien respostes afirmatives per a Cati abans de conèixer els nostres serveis.
Quan va descobrir la manera en què tractem als clients, no va dubtar a instal·lar la nostra fibra òptica en els seus negocis. “Vaig aprofitar uns problemes tècnics amb l’anterior companyia per a canviar a ib-red a les meves botigues i el Museu. La proximitat i la rapidesa a l’hora de contactar amb ells va ser clau”.
Rocaia, bentractada per ib-red
Rocaia comparteix en gran manera els valors d’ib-red; proximitat, aposta pel local, alegria, il·lusió. Creure en el comerç de proximitat en un municipi illenc com Pollença és apostar per l’aroma mediterrània i la tradició local.
Valors que no impedeixen créixer i adaptar-se a l’era digital. Fruit d’això i gràcies a la nostra xarxa de fibra òptica sorgeix “rocaia.com”, un ecommerce simple i orgànic, com resa el seu eslògan.
La part de la gestió on-line de l’ecommerce la realitza a través de la connexió de fibra òptica d’ib-red; la pujada dels nous productes a la plataforma, la recepció i tramitació dels encàrrecs, l’atenció directa dels clients de rocaia.com, etc.
Cati coneix personalment a molts dels treballadors d’ib-red. Al cap i a la fi, també nosaltres som una empresa local de les Illes Balears..
“Que estiguin presencialment aquí a Pollença és fonamental. Poder anar a la seva oficina i ser atesa directament per treballadors, veure’ls la cara, que t’ajudin tan amablement… Tot el contrari a les grans multinacionals”.
Amb el nostre Pla de Bentractar ens comportem com un comerç de proximitat,“dels de tota la vida”. Acaronem als nostres clients i ens preocupem pel seu negoci. Vols conèixer els detalls d’aquest Pla?
I com tot comerç local, sempre ens agrada ser recompensats amb la confiança i l’afecte dels clients. "Jo sempre recoman ib-red. Ja ho faig compartint algunes de les seves publicacions en xarxes i promocionant la seva manera de fer les coses entre els meus amics”.
Sobre Rocaia: el baluard mallorquí de Cati Bennàssar
Les botigues del grup Rocaia són més que simples comerços de moda, complements i decoració: la tradicional boutique dóna pas en els seus locals a un ambient agradable amb peces senzilles i elegants, amb un cert toc reivindicatiu i una marcada aposta per l’orgànic. 4 botigues amb història pròpia:
- “Rocaia és la primera botiga que van obrir els meus pares” . El nom procedeix d’una antiga llegenda de Pollença en la qual una jove raptada de l’illa per corsaris moros va acabar convertint-se en princesa turca.
- Tao va ser la segona botiga que van obrir els pares de Cati, molt inspirada en la filosofia zen. “Tot l’oriental els agrada molt, i també el que té a veure amb el budisme i el zen”.
- Dada, ja amb Cati dins del negoci familiar, manté el nom de l’antiga botiga que existia en el mateix local.
- Uabi, l’última botiga a obrir, fa referència al wabi sabi, , “un concepte fonamental en l’estètica japonesa relacionat amb el zen, amb tot el que és vell, orgànic, imperfecte”.
- Uabi, l’última botiga a obrir, fa referència al wabi sabi, , “un concepte fonamental en l’estètica japonesa relacionat amb el zen, amb tot el que és vell, orgànic, imperfecte”.
Un negoci 100% balear, com el nostre. I que, des d’ib-red, et recomanem que visitis o anant a les seves botigues o a través del seu web rocaia.com.
Aquesta és la història compartida d’ib-red i Rocaia. Si vols saber com la teva connexió a internet et pot bentractar contacta amb el nostre equip..