Quines són les opinions sobre ib-red? Tenim les millors candidates per a respondre a la pregunta, les seves clientes
ib-red comparteix les opinions i experiències d'algunes clientes, les quals han confiat en l'empresa balear per a les seves necessitats de connexió a internet. Les seves opinions reflecteixen el focus de l'empresa, oferir un servei de qualitat amb un tracte pròxim i familiar.
Antònia Pallicer, clienta des de 2007 i usuària de connexions d'ib-red a les seves cases vacacionals, té molt clara quina és la seva opinió d'ib-red. Elogia el servei amb un 9 sobre 10. «Todo es siempre mejorable, por supuesto, pero para mí el servicio es genial. Qualsevol problema o dubte ha estat resolta personal i ràpidament. La asistencia técnica, inmejorable», comenta. «Estoy muy contenta, lo recomendaría sin duda. A mí me hacen ofertas de otras compañías continuamente y todavía no he encontrado una que mejore lo de ib-red».
Entrevista completa a Antònia Pallicer
Marta Fernández, Directora del Campus Rudy Fernández, opina així dels serveis rebuts per ib-red. «Rapidez en la contratación, en la instalación y en el servicio. Ante cualquier inconveniente, vienen inmediatamente y lo arreglan en poco tiempo. El contacte és molt directe i no has d'estar esperant perquè t'ajudin. Estamos completamente satisfechos».
Entrevista completa a Marta Fernández
Cati Benàssar, propietària del Grupo Rocaia, també dona la seva opinió sobre ib-red. Destaca la proximitat i la rapidesa en el servei de l'empresa. Ens conta que tenia problemes per a contactar amb el seu antic proveïdor d'internet quan sorgien problemes tècnics, i afirma que a més, eren molt lents en les reparacions. Va aprofitar uns problemes tècnics amb l'anterior companyia i va canviar a ib-red la internet de les seves botigues i el museu. «La proximitat i la rapidesa a l'hora de contactar amb ells va ser clau. Al meu entendre, el millor d'ib-red és poder anar a la seva oficina i ser atesa directament per treballadors, verles la cara, que te ayuden tan amablemente… Todo lo contrario a las grandes multinacionales». Explica.
Entrevista completa a Cati Bennàssar
Aquestes opinions reals sobre ib-red reflecteixen el treball de l'empresa balear per a convertir-se en la connexió a internet que sí que et tracta bé. Compromesos a oferir solucions innovadores i un tracte pròxim a totes les seves clientes i clients.


